niedziela, 17 lutego 2013

Za co polubiłem Wordpressa?


Czas Absolwenta to pierwsza strona internetowa, którą założyłem na Wordpressie. Wcześniej korzystałem przede wszystkim z Joomli i żałuję, że tak późno przetestowałem drugi znany system CMS.


Wordpress błyskawicznie się instaluje, a wybór templatek jest porównywalny do Joomli. Wpisywanie artykułów i poprawianie przez wszystkich członków redakcji również jest o niebo prostsze na Wordpressie. W przeciwieństwie do Joomli, gdzie w całej klikaninie i pięciuset tabelkach, które można edytować, nowe osoby się gubią. Wszystko, czego potrzebowałem do stworzenia Czasu Absolwenta, było wbudowane, albo bardzo łatwo dostępne. W przypadku Joomli - do dziś nie znalazłem dodatków, które odpowiadałyby moim - zdawałoby się, że niewygórowanym - potrzebom.

Jeśli chce się tworzyć stronę o skomplikowanej strukturze - być może Joomla będzie lepsza, ale warto przemyśleć, czy ta skomplikowana struktura jest na pewno potrzebna. Dla blogerów działających na własnej domenie, dla tworzących portale, które mają obsługiwać osoby niedoświadczone, dla witryn, które nie mają zbyt wielu skomplikowanych funkcji - mam poradę - wybierzcie Wordpress.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz