niedziela, 22 września 2013

Minęły wakacje, powrót do pracy

Czas Absolwenta miał swoje wakacje, ale we wrześniu nastąpił powrót. W dobrym stylu. Parę statystyk.


Uwielbiam statystyki, więc z przyjemnością patrzę ostatnio na to, jak się poprawiają.

W tym miesiącu ukazały się już 3 artykuły, w sierpniu zdążyłem też napisać jeden ważny. I widoczny jest odzew ludzi.

1. Zakończony właśnie tydzień był rekordowy dla strony, przebił poprzedni najlepszy wynik z marca.

2. Rekordowa liczba odwiedzin - dzisiaj! Zobaczymy, co przyniesie czas.

3. 5 artykułów ma ponad 1000 wyświetleń. Najpopularniejszy ponad 7000. Cała strona zbliża się do 30 000 odsłon.

4. Widać, że ludzie doceniają merytoryczną wartość artykułów na Czasie Absolwenta, średnio spędzają na stronie prawie 3 minuty!

5. Rośnie liczba linków z zewnątrz, które ludzie sami dodają.

6. Użytkownicy są już nie tylko z Polski i Europy. Są odwiedziny nawet z Ameryki Południowej, Afryki czy Nowej Zelandii.

7. Nawet helpdesk hostingu poinformował mnie o licznych atakach na moje konto.

Przy tej okazji trochę pozmieniałem na stronie. Zaktualizowałem wszystko, wprowadziłem ładny wygląd widżetu komentarzy, z cytatem i obrazkami. Zrobiłem bardziej widoczny bannerek, który zachęca do polubienia Czasu Absolwenta na Facebooku. Dodałem też możliwość reklamowania się na stronie, po zaniżonej cenie, ale bez odzewu. Rzeczywiście, mimo rozwoju, regularnych odwiedzin strona wciąż ma pagerank 0. Czekam na zmiany. I pracuję nad nimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz