niedziela, 21 kwietnia 2013

Wreszcie dobra wtyczka społecznościowa - Sociable Polska Edycja

Ile się naszukałem dobrej wtyczki społecznościowej do Czasu Absolwenta... Przetestowałem ich dziesiątki. Jedne nie miały polskich serwisów (chciałem mieć Wykop), inne linkowały dodatkowo do własnych stron, inne wymagały rejestracji. I wreszcie odkryłem Sociable Polska Edycja.


To wtyczka działająca niezależnie od Sociable (w przeciwieństwie do Sociable Polska). Wybiera się strony, na których ma się wyświetlić, jakie linki mają w niej być, jaki tekst ma zachęcać do shareowania. Całość jest banalna w obsłudze, nie wymaga żadnej rejestracji, estetycznie wygląda.

Wcześniej na innej stronie na Joomli zainstalowałem AddThis, ale ta wtyczka jest zbyt rozbudowana na potrzeby zwykłej strony. Z pewnością daje jednak również dużo możliwości.

Już, już cieszyłem się z zainstalowania wtyczki Społecznościowa 6 PL - która też wygląda bardzo ładnie, jest prosta w obsłudze itd. - ale denerwował mnie w niej link do strony twórców, który wyglądał jakby coś przykleiło się do ekranu. Z automatu wyświetlała się też na wszystkich listach artykułów, a tego nie chciałem.

Polecam więc Sociable Polska Edycja (wtyczka ma same najwyższe opinie użytkowników).
Strona wtyczki na Wordpressie

A jak wygląda w praktyce, na Czasie Absolwenta - można sprawdzić, wchodząc na któryś wpis.

Najnowszy jest o Akademii Pieniądza i Krzysztofie Kanciarzu - taki nietypowy humor, można zobaczyć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz